Söndagg!

Imorse var jag ganska trött,var uppe med Johannes 7:30 och gav mat.Sen sov vi till halv tio tror jag.Har varit trött hela dagen lång men det får man lägga på sidan när man har småbarn!

Var som sagt på krogen igår,kvällen gick så fort men kul hade jag.Var ju nästan 1 år sen man var ute.

Idag har vi varit ute på en biltur,alltid kul att fara runt och bara titta och vara nyfiken tycker jag.Johannes sov som en stock hela tiden,tänk vad bilen är en bra insomningsgrej! =)

Nu ska vi kolla på film tror jag,en clownfilm.Bläää vad äckligt. =P

Bye bye

Silvershampot är faktiskt bra.

 

Johannes vill bli en sjöman när han blir stor,bäst att börja tidigt! =)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback