Helgen.

Den här helgen har gått så himla fort,vart tar tiden vägen?!

Har städat hela nedervåningen idag,det ska ju komma främmande och då vill man ju att det ska se hyffsat ut.Måste ta mig i kragen och städa på övervåningen med,men det hinner jag inte med idag faktiskt.Behöver lite hälp med det,har ju ett stort biljardbord i allrummet som ska ut för det tar så mycket plats.Får anlita en städ och flyttfirma tror jag...

Igår var vi in till stan och shoppade ett par skor till mig och lite smink och mat.Sedan grillade vi och for sedan ner till Huddik på cruising,hände lite grejer där faktiskt.Polisen och ambulansen fick bryta in mitt i allt.Man är ju bra nyfiken när det händer något,jag vill se allt! Haha.
Vi var där till 23:30 för det blev så jäkla kallt och alla fjårtisar kom så då var det inte lika kul längre.Plockade upp syrran i armsjön och hämtade sedan Johannes hos mor och far.Sen hem och soooov.

Ska ta och fara till affären och köpa lite fika nu.

Här kommer bilder:











Blev inte så mycket kort för kameran hade så dåligt batteri.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback