Tisdag

Sitter just nu med nyfärgat hår,är fortfarande blött och jag hoppas att det blir bra.

Idag har jag varit på stan en sväng,köpte hårfärg och skulle även köpa silvershampo.Men det var inte lätt att hitta det kan jag lova,kollade hos flera hårfrisörer men vissa hade inte just det märket jag skulle ha och hos vissa var det slut.Så jag gav upp efter ett tag,får se hur det blir nu och får avgöra om jag behöver det.




Lagade makaronipudding idag,älskar pasta!! =)
Efter det blev det stan igen och då handlade vi mat på City Gross,så nu är det mat i kylskåpet igen.



Nu ska jag gå och blanda en flaska barnmat till min lille son och sedan gå och sova sött.

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback