Lördag = Krogen!

Sov länge idag,klev ju upp vid 6-tiden imorse och matade Johannes.Sedan sov vi till 9:30!!Det var riktigt skönt att få sova ut,är längre mellan mattiderna nu för lillskiten och det kan ju kanske vara bra det! =)

Har varit inne på Birsta City,köpte mig två par leggings.Läste en annan tjejs blogg och såg ett par fina leggings så jag var bara tvungen att fråga vart hon köpt dom.Så idag har jag också sådana. =)
Sedan blev det lite kläder till Johannes och presenter till Martin för han fyller ju år snart.Var och hämtade ut korten på MediaMarkt och in en sväng på Bauhaus och skulle köpa färg men det fanns inte där.Systembolaget fick sig ett besök av mig med för en gång skull.Ica Maxi sedan för att lämna tillbaka en guitarhero-gitarr.

Dom andra ville äta på Max så vi for sedan dit,jag blev så äcklad av doften av hamburgare så jag ville inte ha något.

Nu är jag hemma och vi har nyss ätit god mat.

Ska ta och duscha snart,blir ju krogen ikväll då!

 


Bye bye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback