Grattis älskling!

Ja idag så fyller min gubbe 26 år och det har vi firat med smörgåstårta som jag gjort alldeles själv.Snacka om att det tar tid att gör en sån,gjorde en hel ungnsplåt.Var orolig att den skulle smaka apa men den blev kanongod! =)
Har varit folk här idag med för att fira födelsedagsbarnet så det var bra att jag gjorde mycket att äta.

Min smörgåstårta:



Johannes och hans farfar:




Och som vanligt så kan jag inte bestämma mig vilken hårfärg jag vill ha,igår fick jag för mig att jag inte trivs med att vara blondin så jag gick och köpte mig en annan mörkare färg.Tycker att det var ett bra val,jag ska nog vara brunett!



Här kan man inte sitta längre,ska umgås med mina älsklingar.Fast den ena älsklingen sover (Johannes) men man kan väl umgås ändå! =)

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback