Chicken.

Idag har vi ätit kyckling,kan ju även säga att jag såg ut som en kyckling i håret imorse.Mamma var och köpte silvershampo åt mig för jag ville då inte fara iväg så som jag såg ut.Blev faktiskt bättre!

 


Plockat,tvättat och städat här hemma.Men det får man göra typ varje dag,fattar inte hur man kan stöka ner hela tiden..

Det ska bli riktigt skönt att Martin är ledig imorgon,då ska vi hitta på nått.Fast han ska nog hålla på med garaget så det blir klart någon gång.Han är såå duktig min karl. =)

Just nu ligger Johannes och suger på sin tumme och är lite allmänt tjurig,han är nog lite övertrött som han alltid är den här tiden på kvällarna.Lillgubben min,han är så mysig och gullig och snäll! *pussar på honom*
Tänk att han snart är 3 månader,tiden går himla fort.Längtar tills han börjar krypa och gå.Det är ju klart att det blir mer passning men jag kommer att njuta som bara den! =)

Till mor och far: Skulle vara skitkul om ni köper det,hur fint som helst.Klart att det är mycket att tänka på men sånt får man räkna med. =)

´Nu ska jag mata min lillsnutte som är hungrig!

Bye bye

Kommentarer
Postat av: M

Visst är det mycket att pyssla med när man har familj! Ibland så känns det att det är alldeles för mycket,men får man lite hjälp så känns det mycket bättre!!! Ja stället är fint och pappa är riktigt på hugget när det gäller detta,så vi får se hur det blir!Vilka underbart fina bilder du har på Johannes här och man blir alldeles småtokig och man vill bara pussa och pussa och pussa på honom!!! Jag har faktiskt inte fått träffa honom i dag men jag räknar med att få göra det i morgon då!! Kramar till er :-)

2009-05-21 @ 21:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback