Blod!

Stackars min lille gubbelubbe,imorse vaknade jag av att Johannes lät snorig.Klev upp och plockade upp honom,men insåg sedan att det inte var snor som irriterade honom utan det var näsblod!Han måste ha slagit sig på ena näsborren hårt,stackarn! =/ Torkade bort blodet och gav honom mat,han mår braaaa!! =)

Har varit ute och rensat bort en massa ogräs från rabatten på framsidan,måste plantera något fint där snart.Men man hinner inte med sig något nuförtiden.Och har man ingen inspiration så är det lika bra att skita i det och vänta,annars vet man inte vad det  blir för fula blommor och buskar.

Förkylningen har inte blivit så mycket mera av kan jag säga,irriterar bara så man får gurgla sig i halsen.Men jag hoppas att det inte blir värre.

Nej nu ska  jag gå och vila med min son som är trötter.

Bye bye

Challe och Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback