Måndag = Trött!

Tänk om jag bara kunde ta mig till sängen och sova lite jag med,Johannes ligger och sover nu och jag brukar säga till mig själv att när han sover ska jag också försöka sova.Men inte gör jag det heller.

Idag känner jag mig trött och sliten faktiskt,det tär en aning på krafterna att behöva kliva upp varje natt och byta blöjor och mata.Men det är bara att kliva upp och vara mamma. =)

Imorse när jag var ute med Lippe så kom den där räven bakom oss,Lippe började skälla men den satt sig ner och började klia sig.Tänk om den börjar springa på vår gård och vill äta upp Lippe??!!! Eller den kan ju smitta ner Lippe med skabb.Får se om man ser den fler gånger,men jag släpper inte ut vovven själv på gården hädanefter iaf.

Här är en bild på den när den ligger på vår gård för några dagar sen.












Nu ska jag,Lippe och Johannes gå ner till köket och ordna med lite mat.

Bye bye

















Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker du absolut ska passa på å sova när du kan! de är de bästa du kan göra...finns inga måsten den första tiden. låt disken va å lite damm har ingen dött av;o)

bättre att man får vila upp sig så man orkar med sitt barn å sig själv!

de är ju trots allt en omväxling, från att få sova om nätterna till att vara vaken, ibland hela nätterna igen!





kram karm

2009-03-30 @ 17:32:04
Postat av: Helene

Åh, han är sååå söt!

2009-04-01 @ 10:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback