Tjohoooo!

Tänk vad tiden bara rusar iväg,hinner inte med mig att skriva här så ofta nu.Men jag ska försöka att bättra mig!

Det går så himla bra med Johannes,han är en snäll liten kille.Kan bara sitta och titta in i hans ögon hur länge som helst och bara förundras över att han är vår son.Och han gör så roliga miner ibland,hans specialitét är den arga minen. =D
Kan ju meddela att hans hela namn är nu fulländat:
Erik Johannes Sundling Wisten.

Har i flera dagar haft ont i mina handleder och knän,precis som träningsvärk fast 3 gånger värre.Har knappt kunnat röra mig,det kommer troligen från förlossningstimmarna då jag kämpade och drog med armarna och knäna för att lillen skulle komma ut.Har inte klarat mig utan alvedon,gjort så ont att jag grinat!! Men det verkar som att det börjar gå över för idag har jag mått bra,får hålla tummarna på att det håller i sig.

Har varit och handlat mat bara jag och Martin idag.Johannes fick vara hos mormor och morfar en stund,var faktiskt skönt att få vara ensam med Martin någon timme bara.Egen tid tillsammans ska man unna sig.

Barnmorskan har varit på hembesök idag med,det gick bra.Hon vägde lillgrabben och han har ökat mer i vikt.Det ser man ju också på hans kinder,runda och goa! =)

Gud vad jag är less på min garderob,har inget att ha på mig.Måste köpa mig mer kläder,plus att jag ska gå ner i vikt.Har ju ett antal graviditetskilon som inte ska sitta på mig.Usch och fy vad jag ser ut som en flodhäst på vissa kort.Men har man fött barn så har man,ser framemot att gå ner i vikt men får även tänka på att jag ammar och får ta det lugnt.Både jag och Martin ser framemot att gå ner i vikt.Skönt när man kan stötta varandra och har bra promenadstråk här vi bor.

Nej nu ska jag gå en prommis med Lippe,har inte gjort det på år och dar pga ont i kroppen och utmattning.Men jag är på hugget igen och det känns kanon! =)

Sova är skönt!



Johannes och moster Helené.


Bye bye

Kommentarer
Postat av: M

Johannes är världens sötaste och goaste lille bebbe!

Jag förstår att ni är sååå stolta och det är vi här hemma också!Vilka fina bilder på Johannes och den på Helene och Johannes är så fin och det syns att Helene är en stolt och lycklig moster!Du måste skicka över några bilder till min mail,lova det!

Tack för promenaden Madde den gjorde så att jag blev pigg och glad igen! Kramar till er!

2009-03-16 @ 21:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback