Tjockis!

Vår lille grabb håller på och blir en liten tjockis,han ökar i vikt så himla bra och jag är så glad över det! =)

Kom nyss hem från en begravning,var jättefint.Först hade jag inte tänkt att gå men sedan var det något som sa till mig att jag kommer ångra mig om jag inte går.Var bara tvungen att säga hejdå en sista gång.

Morfar har varit barnvakt och jag ska nu ringa till Martin och tala om att han får hämta upp oss,hemma ska jag städa och tvätta för det behövs verkligen!

Ikväll blir det nog lugnt.

Ibland funderar man på varför man har en blogg...skriver ju så tråkiga saker!

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Therese

tycker de är kul att läsa din blogg så du får inte sluta! =)

2009-03-20 @ 17:30:27
Postat av: isa

tycker oxå att de är kul att läsa din blogg, lite dålig på att komentera...:-(

men du får inte sluta blogga!

2009-03-20 @ 19:51:02
URL: http://sotsugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback