Tisdagen den 24/3-09

Denna tisdag har jag,Johannes och Lippe spenderat nere hos mor och far.Gick sedan hem och lagade spagetti och köttfärssås,gott! =)

Just nu så håller jag på att färga håret ljust,får se hur det blir.Blir det snyggt kanske jag lägger ut en bild...

På lördag ska jag och Martin göra något,men jag vet inte vad för det är hemligt.Ska klä mig fint iaf!
Får hoppas att mormor och morfar har lust att vara barnvakt då..?! =P

Fan vad jag längtar till sommaren,då blir det grillning och mys ute.Kanske man kan ta sig en öl eller cider då också.Kan bli så jäkla sugen på det nu så jag smäller av.Tänker tillbaka ibland på hur kul jag och Therese har haft när vi varit ute och roat oss,härliga minnen! ;) Speciellt kryssningen! haha! Fler minnen ska det bli kan jag lova!

Och varför skulle denna snö komma då?Jag som hade väntat mig våren inom kort.Men det är bara att ha tålamod för snart är värmen och alla blommor tillbaka.Ska bli skönt att slippa klä på sig alla dessa kläder när man ska gå ut.

 Imorgon blir Johannes 3 veckor,tiden går fort tycker jag! =)

Men ha en bra kväll folk!

Bye bye

Kommentarer
Postat av: M

Tänk att Johannes är tre veckor nu! Grattis till honom :-)

Det är väl klart att mormor och morfar vill ha lillgrabben här på lördag! Vad spännande det låter när du inte vet vad som ska hända på lördag!

Hoppas att det blir något kul! I dag är det soligt och grant så jag förmodar att det blir en härlig promenad med bebbe och vovve! Det är våffel-dagen i dag och då blir det ju naturligtvis våfflor till middag. Kramar till er!

2009-03-25 @ 08:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback