Tisdag 17 mars 2009

Solen skiner ute och jag sitter inne med Johannes och Lippe.Så slaskigt och blött på vägarna nu så jag vill inte gå ut med vagnen.Plus att Martin ska vara med och inviga den första utgången med vagn.
Imorgon blir Johannes 2 veckor,vad tiden har gått fort!Man ska verkligen ta vara på denna tid när han är så liten för snart är han en stor pojke. =)

Har varit bort på jobbet en sväng och visat upp honom idag.Det var kul att komma tillbaka dit en sväng,Johannes sov hela tiden men han var så himla söt ändå!Är faktiskt skönt att vara mammaledig.

Det är tråkigt att Martin ska börja jobba igen imorgon,så mysigt när han är hemma! =)

Men sånt är livet och nu ska jag gå ner och fundera på vad jag ska göra med köttfärsen som ligger i kylskåpet.Blir det köttbullar,köttfärsbiffar,köttfärssås eller köttfärslimpa tro?! Jag skulle vilja ha köttfärsbiffar.

Johannes flörtar!



Bye bye

Kommentarer
Postat av: M

Vår egen lille flörtis! Vi flörtar så gärna tillbaka och vi kan flörta hela dagarna med dig!

Puss puss lille Johannes! :-)

2009-03-23 @ 20:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback