Jag är rastlös!

Sitter här och glor som en tok bara,finns inte så mycket att göra.Johannes sover och vill snart ha mat.
Maten som jag och Martin ska äta är färdig redan,kan ju meddela att det blir köttgryta och potatis.Sprang runt förut innan jag drog ner till mamma i köket och stressade,vet inte varför man jag ville komma ut i solskenet och njuta!

Det blir absolut ingen bild på min hårfärg!!!Det är ju snart påsk så man kanske ska ha kvar färgen för det blev orange.Kan ju klä ut mig till en kyckling! Haha!Nä det blir en ny färg sedan.Måste dra till affären sen.Dyrt!!!

En räv sprang på vår gård förut,blev riktigt chockad när jag såg den.Skabbig var den med,så synd om den när den satte sig för att klia sig.Sedan la den sig på vår baksida och solade.Jag knäppte kort på den! =)

Just ja,det är ju våffeldagen idag!Äsch,får flytta fram den dagen tills imöra.

Kära vänner,nu har jag nada att tillägga.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: pappa

jag vill gärna se kortet på räven nån dag tack för det.

2009-03-25 @ 19:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback