Hej alla glada!

Tror det är dax för en liten uppdatering här! =)

Det är då fullt upp när man har barn,all tid och ork har gått åt till lillpojken.Man kanske inte ska kalla honom lillpojken längre för han har ju faktiskt fått ett namn. Johannes Sundling Wisten heter han nu,mellannamnet är fortfarande under betänketid men det meddelar jag senare.

Han är så himla snäll och go och mysig,första dagarna sov han mest på dagarna och var kinkig på kvällarna.Jag ammade och ammade,när vi var på andra återbesöket på BVC när dom vägde honom såg vi att han rasat rejält i vikt.Vi blev genast inlagd på BB och fick vara där i nästan 3 dagar för att se till att min amning gav något och han fick bröstmjölksersättning.Det var superjobbigt att ligga därinne och typ bara glo på klockan tills nästa amning och matning av ersättningen var.Till slut visade det sig att jag har inte har tillräckligt med mjölk att ge honom så han får nu även ersättning och han mår så bra! =)

Jag och Martin mår också bra,fast det är ju en STOR omställning att bli förälder.Det går ju inte att föreställa sig innan med långa och sömnlösa nätter och byte av en massa blöjor och en ständig oro som finns i kroppen.Jag måste bara gå och titta till honom hela tiden när han ligger och sover för att se att han andas.Det kanske är så för dom flesta föräldrar.Men jag börjar bli lite lugnare nu faktiskt.

Nu ska jag gå ner och kolla vad som händer.

Det är iaf härligt att vara mamma! =)


Kommentarer
Postat av: M

GULLEPLUTT! LILLE SÖTNOS! LILLKORV!

2009-03-13 @ 21:26:46
Postat av: Heleneeee

åh, lillen! =D

2009-03-14 @ 10:54:09
URL: http://helenesundling.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback