Bortskänkes!

Har nu ett fett erbjudande till den som vill ha!!!

Skulle nämligen kunna skänka bort en hel del överflödigt fett,om du är intresserad så finns det troligen 15 kilo fett som bara ligger speciellt på min mage,rygg och rumpa och väntar på dig!Så tveka inte,kom och hämta det nu! =P

Nä jag tror nog inte att någon vill ha mitt fett,får träna bort det helt enkelt.Men hur mycket motivation får man när det snöar som det gör nu då??? Bläää...


Men nu ska jag inte vara negativ,ikväll ska ju jag och Martin inöver någonstans och göra något.Om jag får gissa så ska vi säkert äta mat och kanske det blir bio efteråt.Men jag har ingen aning!Kanske därför man är så kinkig när det gäller dessa överflödiga kilon på min kropp,man vill ju se bra ut.Vissa kläder sitter obekvämt...

Tänk positivt Madde!!!

Jaja,nu ska jag gå och sminka mig.Det är ju roligare och självförtroendet blir bättre då! =)

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas ni hade en trevlig kväll igår!

vad gjorde ni?

kram karm

2009-03-29 @ 16:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback