Äntligen fredag!

Ja nu är det äntligen fredag igen,det är då Martin kommer hem tidigare från jobbet och vi får umgås hela helgen! =)

Inatt har jag knappt fått sovit något tycker jag,Johannes har hållit mig vaken för han ville minsann inte sova den lille skiten.Han brukar alltid somna om så sött när han fått mat och rapat,men inatt skulle han hålla sig själv och mamma vaken.Jag undrar om pappa blev väckt?! =P
Men nu går det så bra att sova,han ligger i mormor och morfars vardagsrum och njuter.

Har nyss kommit hem från BVC,längd och vikt kollades och det ser så bra ut.Nu väger Johannes 4.120 och är 54 lång.
Han ville bara sova när vi var där,lugn och go var han.Jag är tokig i den pojken kan jag tillägga,jag gosar och pussar på honom typ hela dagarna när han inte sover vill säga. =) Lika bra att passa på nu för åren kommer att gå såå snabbt,snart är han tonåring och vill absolut inte ha pussar och kramar från mamma inte! Fast det är ju en bra lång tid tills dess.

Min moster från Stockholm har kommit till Sundsvall idag,mamma och pappa är och hämtar henne nu.Väntar på att dom ska komma hem så hon får träffa Johannes för första gången.Så jag sitter här och fördriver tiden som vanligt framför datorn dårå! =)

Sen ska jag fara ner till ICA och handla lite grejer.

:..Sover sött hos farmor..:



Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback