Helgen

Måndag igen,veckorna går otroligt fort.Har varit ute på prommis med Johannes och Lippe,ätit frukost och håller på att tvättar.Klockan tre ska jag på möte inne i stan ang. jobbsituationen,får se vad dom säger där.Ska ta med mig Johannes och är liiite nervös över hur det ska gå.Man får ju vara beredd på allt när man har en liten knodd.Men han brukar vara snäll.Får vara beredd  med napp och flaskan. =)



I fredags var vi på bio,kan verkligen rekommendera den filmen.Hoppade till flera gånger.Äcklig tant som spyr larver och slem! =P

På lördagen hände det inte så mycket.Hjälpte Martin att skrapa garaget,var på kyrkogården och gjorde lite småsaker som man gör när man har hus mm.

Igår var det söndag och då hade vi lite främmande från Martins familj,fick hjälp att få upp lampor som skulle ha varit uppe för längesedan men det finns en viss person som har fått för sig att man typ blir ruinerad bara man tänder en liten lampa i hallen så just därför har dessa lampor legat kvar i garderoben! =P

Satt igår kväll och tittade på Barnmorskorna - Norge,mina tårar rann ner på kinderna.Fick tillbaka känslan när Johannes tittade fram för första gången på förlossningen.Det är en obeskrivlig känsla alltså,fast jag kan säga att ligga där och ha ont igen vill jag inte uppleva på ett tag! =D Men någon/några fler gånger ska man väl ligga och våndas kanske?! Vad säger du Martin?! Haha! Hualigen...

Jag känner att den här sommaren kommer bli rolig! =)

Nu har min gulleplutt somnat och han ligger i sin säng.Då kan jag passa på att göra lite städarbete här uppe på övervåningen!! Kolla på bilden på honom när han sover,haha! =)

Bye bye

 



 

Kommentarer
Postat av: Helene

vad är det för hus?

2009-06-16 @ 14:02:56
URL: http://helenesundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback