..(Min helg)..

Jag vet jag vet,är dålig på att uppdatera men man har ju för sig en hel del grejer nu så The time finns inte till till detta.

Men men,var ju på marknaden i lördags och sålde 50-tals prylar mm.För mig och mina grejer gick det sådär.Trodde att jag skulle få mera sålt men icke sa nicke.Martin fick ihop flera tusen!!!Men så är det.Tror nog att jag aldrig har varit så trött och slut någon gång i mitt liv (förutom när jag födde barn).Solen sken hela dagen och jag brände mig på armarna och ansiktet.Klev upp klockan 5 för att jag skulle hinna med mig också.Nej nu får det vänta tills man gör något dylikt,om man gör om det igen vill säga?!

Sen i söndags var det ju morsdag!Min första och det var ju kul.Fick god frukost av Johannes och det var snällt! =)
For in till stan och köpte mig en ram där jag skulle lägga in kort på Johannes.Så min mor fick en fin present på sitt barnbarn.Grillade sedan hos mamma och pappa,gott!

Mycket smågrejer man har för sig mest hela tiden,speciellt på helgerna.Hinner inte med att titta på datorn,och när man skulle hinna så är man så himla trött på kvällarna att man skiter i det och går och sussar istället.Det tycker jag är ett bättre val ibland... =)

Ikväll är det sista avsnittet av Färjan och det ska jag bara se.

Japp det var det.

Bye bye

 





 



Ballonger?! ;-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback