Kommer inte på någon rubrik..

Ja då var det dax för en liten uppdatering här då! =)

Har varit en hel del aktiviteter under veckan som gått.Varit inne i stan några gånger och shoppat,fixat och donat med huset mm.Om jag ska vara ärlig så tror jag att jag fått kort minne,glömmer bort så himla fort.Är det något jag ska köpa tex på affären dagen efter så är det totalt bortglömt för det mesta.Har nog fått det sedan Johannes kom till världen,jag har total fokus på min lille grabb att jag glömmer bort en hel del andra saker faktiskt.Får nog ta och sätta mig ner och skriva ner allt jag måste göra på en lista.Om jag sätter den på kylskåpet kan jag ju inte missa den...?!

Men men,det jag kommer ihåg är ju att det var midsommar igår,vi firade den i Bjärsön (Ligger mot Indal) tillsammans med Martins nästan hela familj.Åt god mat och hade det mysigt.Min favoritsyssla var att döda dessa otäcka kryp till myggor!Jag HATAR dom verkligen,speciellt när dom är och flyger vid Johannes.Men han klarade sig riktigt bra ifrån dom ( Tack vare mig!! ) Haha. =)









Vi for en sväng till Gudmundstjärn och kollade läget,var en hel del folk på väg hem då.

  
 





Synd att det var så dåligt väder med regnskurar emellanåt,men sånt får man räkna med om man bor i landet Sweden.



Idag på självaste midsommardagen har vi varit inöver stan,jag sprang in på Ica Maxi i Birsta.Skulle handla blöjor men fastnade bland barnkläderna,handlade en hel dress med tröja och byxa för 79 kr.(Bilder kommer när han har provat den).Sedan passade jag på att handla en massa annat smått och gott som vi behövde.Jag kan inte gå in på en sån stor affär om jag bara ska köpa en grej,kommer alltid ut med en full kasse och lite till.Jag köpte kött,dasspapper och bröd och mjölk mm.haha! =) Fast jag glömde inte blöjorna,min lillegubbe får inte kissa och bajsa i byxorna. =P
Vi åkte en långtur efter det och var allmänt nyfikna.

När vi väl var hemma marinerade jag köttet och sedan åt vi då detta.Och efter maten blev det pyssla med Johannes och sedan STÄDA!Nu är det rent och fräscht här hemma.Imorgon ger jag mig på biljardbordet,det ska ner till mamma och pappa eftersom det bara står här och tar plats.Har även hunnit med att vara ute med vovvarna med pappa och bror.

 








Nä nu får det räcka.Får se när jag uppdaterar igen.Känner inget behov av att blogga längre.Men jag bloggar när jag känner för det,tänker inte vara så drastisk att jag tar bort bloggen för det är roligt att gå tillbaka och minnas.

Bye bye.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback