Sommar och sol

Oj oj oj vad varmt det har varit nu i några dagar.Härligt men outhärdligt ibland på samma gång.

Nu har Martin semester och det är roligt,nu får vi vara hemma tillsammans i ett par veckor! =) Vi ska åka till Stockholm den 15 juli och det ska bli kul tycker jag dårå!Bara vi två tillsammans,ska bo på hotell och gå på Gröna Lund mm.

Här hemma håller "vi" på med garaget,är mest Martin som håller på medans jag fixar och donar med allt annat.Har målat och skrapat garaget och det är ju alltid något.

Johannes växer så det knakar,mycket som händer i hans utveckling och det är så kul att se! =)
Idag har vi varit inne i stan med mamma och pappa och Helene.Vi åt frukost på IKEA,jag blev besviken när äggröran var sluuut.. Men man fick ju trycka i sig lite annat då.Sedan handlade vi lite grejer där med.Köpte blomkorgar och en grönväxt på BlomsterTorget med.

Längtar till Gatufesten! Hoppas det blir bra väder.

Nä nu ska jag bada tror jag?!

Kommer med mer uppdateringar snart! =)



Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback