Kan det bli sämre?

Nä det tror jag inte just nu,bakslag till tusen igår! =/



Idag har vi varit in till stan,handlade mat.Johannes sov hela tiden i vagnen,gopojken! =)
Mår man dåligt behöver man bara titta på honom så blir man på bättre humör igen,helt otroligt vad en sån liten människa kan göra något så stort.Älskar honom så mycket,finns inga ord att beskriva.Måste upplevas!

Kan ju meddela att min lille son har sagt Mamma flera gånger idag,haha!!





Nu skulle det sitta fint med jordgubbar! =)
Men ha en bra kväll,det ska jag försöka att ha.Nu sitter Johannes och smågnäller för han vill inte sitta still.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Helene

Hahaha, har han sagt mamma? ÅH... hahaaaa. sööttt!

2009-06-10 @ 20:08:21
Postat av: Anonym

Haha. Kolla så jag sover!

2009-06-15 @ 00:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback