Dryga måååndag!

Måndagar måste vara dom mest drygaste dagarna på hela veckan.Sitter här och väntar på att Martins pappa ska komma tillbaka,han är och köper grejer till den nya ytterdörren som ska sättas dit idag.Så just nu har vi ingen ytterdörr så jag fick fara upp och vara husvakt medans Johannes är nere hos sin mormor och morfar.Hade tänkt att fara inöver stan idag men kom sedan på att skattepengarna kommer troligen på fredag.Men det blir nog en tur in till staden imöra istället.

Känner för att börja tapetsera i vardagsrummet.Funderar på någon chokladbrun färg faktiskt,skulle passa skitbra eftersom vi har så stort rum.Men problemet är ju att jag inte kan tapetsera,så jag behöver hjälp.Får fråga Martins mamma om hon vill hjälpa mig.

Skjutsade Helene till SJ förut,hon ska till killen som bor i Nyköping.Hoppas du får skoj! =)

Nä nu har Martins pappa kommit så det är bara för mig att dra ner till Johannes som nog har vaknat.Han sover jättebra där nere.

Bye bye

 
Haha,snacka om att se förvånad och oförberedd ut! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback