Det spökar!

Sitter just nu hos mamma och pappa i köket,har nyss druckit en kopp kaffe och ätit en kubb.Johannes ligger och sover på soffan så sött och kommer snart att vakna för han har inte ätit på några timmar.

Lampan i köket blinkar,det brukar göra det säger mamma.Jag tror att det spökar i det här huset.Har hänt lite saker med åren här kan jag säga.Man kanske skulle ta hem ett medium?! Hehe,nä så illa är det icke.

Min bil är ute på Blocket nu så om du är ute efter en volvo 740 så är den här perfekt...kanske. =)

Och GRATTIS lille Johannes som blir 3 månader idag.Och grattis till mig som har varit mamma i 3 månader. ;-)

Har kollat på The Hills sista programmet med Lauren,fan vad jag kommer sakna henne.Kan säga att jag ääälskar det programmet.Men vet inte om jag kommer att titta på det när inte Lauren kommer vara med.Får se vad som händer.

Nu är Johannes vaken.Dax att gosa!!

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback