Det här behöver vi verkligen.

Har precis bokat 2 biljetter till filmen "Drag me to hell" som har premiär på fredag.Känner att något kul får hända nu med!Så jag och Martin (eller iaf jag) kommer att sitta och skaka av rädsla i någon timme.Tror nog att den är hemsk och man kommer att hoppa till när den där gamla tanten tittar fram. =D




Var inne på Barnens hus och köpte ett spjälskydd med Nalle puh motiv till Johannes säng,på morgonen har han börjat att kräla sig med kroppen,han ligger lixom längs bredden så hans ben åker igenom öppningarna på sängen.Hualigen,lillgubben får inte göra sig illa på sina fossingar och ben heller!



Sedan gick jag in på IKEA och köpte 3 kastruller,små blockljus (12 st för 5 kr!!!),ljuslyktor (3 st för 12 kr) och skärbrädor.Det är REA på den affären nu.Sedan åkte jag och Micke till Mc´Donalds och köpte 2 plusmenyer,för varje plusmeny man köper får man ett glas från CocaCola.Den här veckan är det gröna glas.Jag ska nämligen samla ihop 2 st varje vecka.Fräna glas ju! =)



Det var det,nu ska jag gosa med min trötta son.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback