Wednesday

Ny dag och här sitter man och har nyss duschat.Johannes somnade i mina armar alldeles nyss så nu ligger han på vår säng.Och jag som hade tänkt att ta med honom ner till mamma och pappa för jag skulle borsta och klippa hundarna.Undrar om jag kan åka ner själver då..

Kanske man åker till Norells sedan och köper lite blommor till gården,och det kanske blir en sväng till stan senare.


Känns konstigt att Michael Jackson är död,såg på minnesstunden igår och det var gripande.Speciellt mot slutet när hans dotter pratade och hela hans familj var på scenen.Jag vet inte varför jag blir så tagen av hans död.Kanske för att han alltid funnits till under hela mitt liv.Allt är så tragiskt.

Nu kommer far och hämtar mig.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback