Dagen lång.

Då var pappa firad och klar för det här året iaf.Fina presenter fick han med.Smörgåstårtorna smakade susen och mina drömmar är totalt slut.Det bor ett kokmonster i forsa och hans namn är Mikael. Haha! =)

Blev inte så mycket bilder men här kommer två.






Efter det åkte jag och mina lilla familj in till stan och tittade lite,somnade på vägen hem.Kom på mig själv med att jag gapade när jag sov. Hihi.

När vi kom hem så blev vi så jäkla less på tapeterna i vardagsrummet så vi började att riva ner lite på ena långsidan väggen.Ska bli så himla skönt när det är nya fräscha tapeter uppsatta.

Sedan följde jag,Johannes och Lippe med min familj till Galtström och grillade korv.Trevligt trevligt.





 

 





 

Nu ska vi se på film (Vi hade iaf tur med vädret igen) och mysa framför tv:n,käka en bit smörgåstårta ska jag göra med.Ha en bra kväll! =)

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Wisten

Vad söta ni är =)



/Martin af Wisten

2009-07-13 @ 00:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback