Så svårt med rubrik!!!

Ny dag som väntar.Ska snart åka ner med stegen som vi lånat av morsan och farsan.Sedan ska jag hjälpa till med att ge medicin till lille Charlie som fått öroninflammation.Han tycker inte alls om när man är och petar i öronen på honom men man får ha tålamod.

Känner för att åka och sola solarium.Tiden finns inte för att ligga ute och sola på gården eller på någon strand när man har en sån här liten knatte hemma. =) Får se när man hinner...

Skulle behöva handla ett par sommarskor nu,mina har nämligen gått sönder.

Ja detta var lite onödig information faktiskt... =D

Nu drar jag!

bye bye


Kommentarer
Postat av: M

Vilken vacker bild på Charlie!!! Du är då förjäkla bra på att knäppa fina bilder du! Puss till Johannes!

2009-07-18 @ 15:55:00
Postat av: Anonym

Helene har knäppt detta kort serru.

2009-07-18 @ 16:43:23
Postat av: Helene

JAG ÄR EN JÄVLA BRA FOTOGRAF; heheheheheh! lill charlie.

2009-07-18 @ 18:33:14
URL: http://helenesundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback