Mysigt med regn

När jag vaknade imorse så blev jag glad,det regnar!!Älskar faktiskt när det regnar,fast inte om man har planerat att man ska iväg någonstans.Mysigt att vara ute och gå med hunden då och sedan komma in och tända ljus och mysa framför tv:n.Man kanske ska ta och köpa en regnkappa till Lippe så han inte blir så blöt och börjar lukta blöthund,för det kan jag lova att det luktar rena rama skiten! Sötvovven min dååå!! =)

Klockan 7:30 vaknade Johannes och ville komma upp,matade honom och sedan ville han sova ett tag till.Då gick jag upp med honom till pappa Martin som sov så sött och for ner till affären och köpte lite prylar.Efter det blev det prommis med Lippe och Charlie.Fast Charlie ville inte gå så långt idag,han bara stirrade på mig och stannade till precis som att han ville vända och gå hem och vila igen.Ja då var det bara att vända.Måste borsta hundarna idag,skulle egentligen göra det igår man tiden försvann bara sådär..

Och varför vill ingen köpa min bil för?Den står ju här och bara väntar på sin nya ägare.Folk ringer och låter intresserade men hör inte av sig mer.Men det kanske är meningen att den ska vara här hemma hos mig?! Äsch,vi får se vad som händer.(Fast det skulle vara kanon om den säljs den här veckan,för jag behöver pengar till Stockholmsresan) Hihi.

Nu har Johannes vaknat så det är dax för mys! =)

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback