Lippe är söt.

Söndag idag och jag känner mig helt slut.Måste vara arbetet med garaget igår som spökar.Just nu är Martin ute och slipar på garageporten.

Vi ska nog fara iväg en sväng neröver Gnarp senare tror vi.Kul att åka åt det hållet någon gång.

Måste köpa hem lite uteblommor som jag kan ha vid bron i mina amplar och sedan sätta en kruka vid brevlådan.

Tog en långprommis förut,så nu känns det i min muskel i benet.Det känns inte alls skönt kan jag lova.Måste linda om så smärtan blir mindre.

Jag vill så mycket med det här huset.Skulle vilja tapetsera i vardagsrummet,hallen och uppe i allrummet.Är så fult med denna strukturtapet.Badrummet nere skulle behöva ha en rejäl makeover,likaså tvättstugan.Vissa rum ser ut som man kommer in i rena rama 70-talet.Men allt kostar ju pengar,skulle sitta fint med en vinst på några miljoner. =)

Men en sak i taget Madde.Nu håller vi ju på med garaget och sedan uteplatsen.Allt har sin tid!

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback