Hej hej!

Dagarna går bara så himla fort nuförtiden.Säger till mig själv typ varje dag att nu måste jag uppdatera här på bloggen men annat kommer före.Men nu är det på tiden att jag berättar lite.Fast det var ju inte så längesen som jag skrev här ju! =)

Jaja,vi var in och köpte oss en platt-tv härom dagen.Blev så himla less på den tjocka och lilla urgamla tv:n.Plus att den pep med.Nu är man som alla andra... =P Martin tycker självklart att det är trist för han vill inte vara en i mängden,men nu var det ett bra erbjudande och då är det bara att slå till säger jag!

Igår var det full rulle,Heléne fyllde 19 år och hon skulle låna huset för att fira med sina nära och kära.Så jag städade och röjde som en tok,fixade med mat,skjutsade och hämtade folk och hade allmänt fullt upp från kl.08:00 på morgonen till typ 18:00 tiden på kvällen.Men vad gör man inte för sina syskon va?! =)
Men vi åkte till Martins mor i Bergsåker och fikade och kollade på tv i några timmar,sedan åkte vi hemöver mot natten och festen höll på lite granna och det var bara att hjälpa till att röja undan alla flaskor mm.

Har färgat håret,nu är jag mörkbrun igen!!! Jag är helnöjd! =D

Nej nu har Johannes vaknat.Dax att mysa och sedan blir det att vi åker inöver stan och hyr lite filmer.

Bye bye!





Inte världens bästa bild med tog den snabbt för att visa lixom.




 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahah Antikdeckarna =)

2009-07-26 @ 01:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback