Hej alla glada!

Nu är jag här och skriver några rader.

Här hemma är det lugnt och det är så skönt.Har varit inne i stan ett par svängar den här veckan och shoppat.

I onsdags gick jag på Gatufesten med Therese.Hade verkligen skitkul!Träffade en hel del roligt folk kan man säga,haha!Dansade till Black Jack och sjöng som en tok. =) Var ett tag sen man blev så där mycket på lyret om jag ska vara ärlig,och det var sååå härligt! haha!

Fast nästa morgon var det inte så kul men det får man stå ut med. =)

Ja idag har vi hållit på med garaget,har skrapat garagedörren och målat ena långsidan.Inte mycket kvar nu.Jobbigt med all denna knott som kommer mot kvällskvisten så jag var tvungen att gå in.

Johannes blir 4 månader idag,ska börja ge honom morotspuré imorgon.Min lillunge börjar bli "stor"! =)
Han ligger och sover nu,sen vill han nog ha mat och sedan ska vi ut och gå till kyrkogården.

Inte nu på måndag men nästa ska vi till Ulvön,och sedan blir det Stockholm på onsdagen.Måste köpa en bärsele till Johannes,perfekt när man ska till Ulvön faktiskt.

Ska uppdatera med bilder snart.Har fullt i kameran men jag glömmer bort hela tiden.

Nu har pojken börjat vakna till så det är dax för mat.

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback