Dagen D.

Tänk att denna dag skulle komma,sista dagen på Martins semester... =(

Fast det är nog skönt för honom att få komma in i rutinerna igen.

Men men,dagen ska vi ägna åt varandra inom familjen.Ingen får komma och hälsa på för vi har låst in oss och bosatt oss framför tv:n!! Haha,nä jag bara skojar! =)

Vi ska iaf hitta på nått kul idag,åker iväg så fort Johannes har vaknat och Martin har duschat.Vad vi ska göra har jag då ingen aning om.Det får gubben i huset bestämma.

Måste bara få beundra mammas kanel och vanillin bullar!Så jäkla goda! Hela påsen är slut nu så mer vill vi ha tack. Hihi.

Nu har jag inget mer att tillägga förutom att nu MÅSTE jag börja använda träningsmanicken och gå ner i vikt.Och det med basta.

Bye bye




Kommentarer
Postat av: M

Ja ni ska få mer bullar när jag bakar nästa gång och det blir kanske nästa år!!!!!! Ha ha ha! Tack för berömmet, jag tyckte också att bullarna var urgoda,ha ha vilket självskryt va! Fin bild på Johannes! Puss till pojken! :-)

2009-07-27 @ 16:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback