Yes!!!

Bilen gick igenom besiktningen,men det var ganska nervöst på väg in för bälteslampan bara blinkade även när jag hade på mig bältet,så jag blev en aning less.Men när det bara var typ 10 min kvar så upptäckte jag felet och gasade på till närmaste mack och sprang in och köpte mig eltejp för att kunna sätta dit grejen som lossnat.Men när jag startade bilen så lyste det en annan lampa på panelen,då var det en lampa som tydligen hade gått.

Jag for till besiktningen med hopp om att det skulle gå vägen.Och javisst gick den igenom!!!!! =) själva lampan måste vara glapp för den lyste inte när besiktningsmannen höll på med bilen.Snacka om tur!

Så nu är vi glada. =)

Bye bye

Kommentarer
Postat av: malin

åh, ska du ha bebis? :)

va mysigt!

2009-02-01 @ 16:00:54
URL: http://ausen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback