Vit dag.

Snön faller sakta ner och har gjort det hela dagen lång,mer skottning ikväll.Stackars Martin! ;-P

Har skruvat ihop spjälsängen,fast det fattades en skruvgrej så måste fixa det.Har även skruvat ihop köksbordet som stått ute i garaget och väntat ett tag.Så nu är det finare i köket,fast det skulle behövas slipas och lackas om men det finns ju alltid dukar att använda.. =)

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska laga för middag,tror det blir något med falukorv eller köttfärs.Något brukar man ju komma på att laga.Får gå in och kolla på www.recept.nu , där kan man få bra middagstips!

Idag är det gymnastik i magen,verkar som kullerbyttor är favoriten.Vet inte om det är just kullerbyttor men magen rör sig som vågor och det är jättekul att titta på magen,skulle kunna göra det i evigheter.Och när jag vilar armarna på magen så får jag mig lite sparkar nästan på en gång.Har varit lite tungt att vara ute på promenader idag med,blir tryck nedåt och det kan kännas lite obehagligt.

Imorgon blir det MVC och sedan ett stadsbesök.

Bye bye

Martin och jag en sommarkväll

Kommentarer
Postat av: Helene

Är du full eller?

2009-01-26 @ 14:39:02
URL: http://helenesundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback