Vill du veta en sak?

Då kan jag ju tala om att jag nyss varit ute med hunden och promenerat bland alla stora snöflingor,härligt att vara ute.

Jobbat till 12.00 idag,sen blev jag så trött att jag var tvungen att avboka mammas hjälp med städningen.Är så trött nu att jag helt plötsligt bara kan slumra till.Gjorde det förut innan jag gick ut med Lippe,så trött att jag tappar tv-dosan på golvet.

Man kanske ska passa sig för att jobba så många dagar i sträck som jag har gjort nu?På fredag blir det 6 dagar på raken och det var ju ingenting förut men nu är jag SLUUUT!

(Vilken hund man har,fick precis springa och hejda honom från att inte bita sönder sladden till fönsterlampan! FY!)

Sedan ska jag baka drömmar,Martin ska ha med sig till ett möte imorgon.Hoppas dom blir lyckade.



Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback