Levande mage.

Kom nyligen hem från promenad med far och bror och hundar.Lippe skrämde en travhäst men det var väl inte så konstigt så fort som den kom springande.Men kusken fick vända och fara tillbaka.

Har rensat igenom lite kartonger och slängt en hel del,har även hunnit tejpa igen dom med! =) Nu tänker jag be om hjälp med bärandet ut till förrådet.Men först ska vi åka och lämna in min bil och sedan åka in till stan och handla mat.Är ju en hel del som ska handlas hem nu,lite tomt i kylskåpet och frysen.

Jag undrar om man ska hämta spjälsängen också när man ändå är i stan,lika bra det tycker jag.Idag är det 6 veckor till beräknat förlossningsdatum.Hallå!!! 6 VECKOR!Men jag hoppas på att det inte blir övertid,fast det får man nog räkna med som förstföderska har jag hört och läst.
När löningen kommer måste jag åka in till stan och köpa mer kläder och tillbehör.

Ibland kan jag bli sugen på en iskall öl eller cider,ska bli kul när man kan festa till det igen.Festade inte som en tok innan jag blev gravid heller men det ska bli kul när man väl kan roa sig på den nivån igen. =)

Sommarbukett och jordgubbstårta från i somras som jag åstadkommit med.




 


Nu: Göra sig iordning innan Martin kommer hem.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback