Tråkigt

Idag är min röst inte som den ska,känns som att den är på väg att försvinna ibland.Och jag som trodde jag var på bättringsvägen...

Det är tråkigt att vara ensam,visserligen har jag ju Lippe men det är inte riktigt samma sak tycker jag.Men snart kommer Martin hem och då blir jag glad! =)
Pappa kanske ringer snart och frågar om jag vill hänga med ut med hundarna,känner att jag vill hitta på nått.

Imorgon ska vi åka och kolla på skötbord och andra saker till barnet,ska även hämta spjälsäng.Vill få ordning så mycket som möjligt så man slipper stressa sen när det är på sluttampen.Vi ska flytta ner vårat sovrum så det blir närmare köket,känns inte så lovande att gå med bebben i famnen och vandra ner för trappen i mörkret.

Nä nu gör det ont i svanken så jag måste gå och vila mig en stund!

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback