Städa städa varje torsdag!

Hehe,nja att städa varje torsdag gör jag då inte även om det kanske skulle behövas en grovstädning en gång i veckan.Det blir mer en massa plock och vattna blommor som man gör för det mesta varje dag.Men idag har jag storstädat som en tok hela förmiddagen.Snacka om att ha en massa smågrejer.Så nu blänker det i vårt hus,iaf på nedervåningen! ;-)

Har varit och fixat en ny backspegel till min bil idag,har besikting imorgon men jag hoppas att tejpen på backspegeln inte gör något.Alltså tejpen som håller fast själva spegeln.Vi får se om jag tar bort det ikväll eller imorgon.

Har inte så mycket att skriva just nu,men jag ska snart dra mig hemöver och börja förbereda maten.Och vad kan det blir för mat månn tro? Jo,fläsk och löksås med potatis. Det är en av våra favoriträtter kan jag tala om.

Här kommer lite bilder.

Min bil,så skönt att kunna ta sig vart man vill igen efter den har varit på reparation.

Lippe står och tittar ut mot gatan medans jag städar,sötpropp!

Charlie är nöjd efter vår promenad vi nyss haft.


Bye bye

Kommentarer
Postat av: M

En sådan underbar bild på den lille sötproppen! Han är då för söt den lille skiten! Mer bilder på den lille vill jag se och även på Charlie förstås,den store sötproppen!

2009-02-01 @ 22:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback