Sjukling!

Ja då har man blivit sjuk ,min käre karl har med sina baciller smittat mig.Sitter här med sandpapper i halsen och toarullen i knät.Får hålla tummarna på att det går över snart för jag hatar att vara förkyld.

Imorgon ska vi till MVC och lyssna på hjärtat.Ska även lämna ett urinprov för förra gången hade jag äggvita i urinen,det berodde nog på att jag hade druckit ett glas med oboy innan.Det får jag inte göra imorgon!

Igår var vi på 60-års kalas,var mycket god mat att välja på,efterrätten tyckte jag var skitgod! Det var med blåbär och typ maräng.Älskar sånt! =) Efter det så åkte vi och hyrde film,blev som vanligt skräckfilmer som är Martins favorit och jag valde en komedi med kärlek,Brudens bäste vän hette den och var bra! Jag älskar kärlekskomedier,somnar av skräckfilmer! Haha.

(Vad less man blir när man skrivit ett inlägg och sen när man trycker på Spara och publicera så blir det något fel och man får skriva om allt igen,det hände nämligen för mig nu ikväll.) 


Jaja,Bye bye

Kommentarer
Postat av: Amanda Eklund

ååhgud hatar också att vara sjuk... hoppas du blir bättre snart :)

2009-01-04 @ 17:40:45
URL: http://amandavardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback