MVC

Var på ett besök hos MVC idag,tog blodtryck och blodsocker.Allt ser fint ut.
Sedan gick jag upp till barnmorskan och pratade och lyssnade på hjärtat,152 slag/min.Är det en tjej?! =)
Bebben växer normalt enligt kurvan och sparkar som attan!Skönt att veta att allt är som det ska iaf.

Har alldeles nyss tecknat en Gravidförsäkring,det är ju väldigt viktigt.Vad som helst kan ju faktiskt hända.

Det blev ett stadsbesök idag med,svängde in på Barnens Hus och köpte en mjuklift och gick sedan in på Biltema och kollade efter en grej till bilen.Det slutade med att jag kom ut med två fyrarmade ljushållare eller vad det heter. =)
Så nu sitter dom i hallen men funderar skarpt på att flytta dom in till vardagsrummet,jag kan då aldrig bestämma mig.Sedan gick jag in till BOOM och handlade ljusfat,blockljus,3-pack vita ljuslyktor med typ trädgrensmönster,två större ljuslyktor som var silverfärgade och lite skrapade.Oj,det är svårt att förklara,bilder är bättre! =)

När jag var färdig där så tog jag bilen över till Birsta City,köpte 4 bodysar på Lindex. Jättesöta!
Sedan vad det inte så väldigt mycket som föll mig i smaken så jag drog därifrån faktiskt.Nästa anhalt blev City Gross där jag handlade lite smått och gott,var tänkt att jag enbart skulle köpa kycklingfilé men man kommer alltid ut med typ två kassar extra. haha! =)

Men sedan blev jag trött på stan så jag gasade på hemöver. Skönt att vara hemma!

Nu har man ätit och proppat i sig en glass,sedan blir det prommis med några från familjen med hundarna och sedan blir det godnatt och adjö för denna dag!

Bye bye

Kommentarer
Postat av: M

Oj oj vilken härlig dag du har haft! Du hann med väldigt mycket under dessa timmar. Men det är kul att ibland få göra och handla precis det man vill.

2009-01-27 @ 21:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback