Let it NOT snow!

Vad trist det är när det snöar! Jag vill ha vår nu ju.. =P

Men det får man vänta med ett tag till,först ska man överleva allt slask och halka innan man får njuta av alla vitsippor och andra vårblommor längs bäckar och vägar.

Nu vill jag att det lilla livet i magen ska komma ut,vill veta hur h*n ser ut och få uppleva att vara förälder,men det ska jag nog få hinna med sen med men längtan är stor nu! =)
Det är så himla skönt att ryggvärken är borta nu,har ju lite ont i svansskotan när jag tex har suttit framför datorn för länge eller suttit konstigt på soffan,men annars går det bra.
Nu är det bara halsbränna och trötthet som kommer allt mer.

Funderar på att sälja något på Tradera idag faktiskt,har ju så mycket som jag inte behöver.Speciellt 50-tals prylar som en plastbandslampa som är svart och orange randig.Väldigt frän men den används ju aldrig.
Någon som är intresserad?! =)

Nu ska jag gå och titta till min karl som är bakis.. hehe.

Knäppte kort på magen igår,så här stor har magen blivit nu:



Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback