Isbit!

Fy fasiken vad det är kallt idag,det gäller verkligen att man är väl påklädd när det är så här kyligt ute.

Jobbat till 15.00 idag,sedan for vi till bilskroten i nolby men åkte ganska snabbt därifrån,dom rekommenderade att vi skulle köpa nya grejer istället eftersom det vi skulle ha rostade så fort.Vi åkte till Biltema och köpte detta.Sedan for vi hemöver och det är så skönt att vara inne i värmen.

Nu är jag ledig i hela 3 dagar,skönt! Ska försöka få ordning nere i sovrummet,ut med alla kartonger och in med sängarna.Det finns alltid något att göra när man har hus.Skönt för dom som har damp! Haha! Men det har ju inte jag så det går lite långsammare men gjort blir det efter ett tag. =)

Nu har jag jobbat ihop alla mina LAS-dagar,så nu gäller det att bara min chef får ett mail från dom som räknar dagar så jag får skriva på papper.Sedan blir jag anställd inom kommunen!

Aj aj,min rygg knäcker mig.Måste gå och vila en stund tror jag.

Ha en bra kväll!

Men du måste bara prova detta! Gör så att ögonen blir som en kines och läs sedan texten.Fränt! =)



Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback