Hej på dig!

Vad trött jag har varit idag,är det fortfarande.Ska bli skönt att gå och lägga sig men först en kvällspromenad med lillvovven.Jag är glad att vi har hund,annars skulle jag nog se ut som en boll med tanke på allt som jag har proppat i mig under graviditeten.Men nu börjar det bli trångt i magen så jag får inte äta alldeles för mycket nu för då mår jag illa och måste spy,halsbrännan är också ett problem.Jättejobbigt när man är på jobbet och helt plötsligt kommer det bara och spykänslan blir mer och mer. Blä!

Jobbar till 12.00 imorgon,efter ska mamma komma och hjälpa mig med sovrummet nere.Där har vi en massa kartonger som egentligen ska vara ute i förrådet men det har lixom inte blivit av att vi flyttat dom dit utan bara fyllt upp rummet mer och mer.Sen ska sängen ner,det ska bli riktigt skönt med garderober i sovrummet,nu är man så lat att man lägger kläderna på golvet.Usch vad jag verkar vara lat men det är ju jobbigt att gå till klädkammaren på morgonen och hämta kläderna.Då sätter jag mig hellre på sängkanten och sträcker mig efter dom. =)

Var ju tänkt att vi skulle till sjukhuset ikväll på föräldrautbildning,men både jag och Martin kände oss inte så pigga så vi stannade hemma och går nästa gång istället som är den 10/2.

Nu börjar jag få halsbränna igen,dax att ta en Rennie! =/

(Bjuder på en bild med Martin och mig,å vad kära vi ser ut att vara.Och vad knepig färg jag har på håret!?)



Bye bye

Kommentarer
Postat av: M

Herregud! Tänk att du har varit sååå blond! Men du var lika fin då som du är nu.

2009-01-15 @ 22:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback