Härligt.

Efter flera månaders farande till mor och far för att använda internet har vi nu självaste internet hemma hos oss!! Snacka om att det känns konstigt.Men det känns även som en befrielse,tex att bara behöva kolla hur mycket pengar man har på kontot innan man ska åka in till stan har ju tagit längre tid än vad det egentligen behövt tagit.Nu går man bara upp på övervåningen och kollar läget. =)
(Kan ju tänka mig att det kommer bli tomt nu efter oss så ofta som vi har kommit ner till familjen,haha!)

Men inte kommer ni att mista mig inte,kanske Martin en aning.. =P

Jaja,nog med detta.

Har varit sjuk nu ett par dagar,börjar känna mig lite bättre men snyter mig med jämna mellanrum.Proppar i mig apelsiner,har fått för mig att jag mår bättre av det och det stämmer nog väldigt bra.Plus att jag är ute med Lippe ibland och får frisk luft,det gör susen!

Har lagat gryta idag,den ser smarrig ut.Fast jag väntar på att Martin ska komma hem så vi kan äta tillsammans.

Det är livat i magen,h*n vrider och vänder på sig och försöker hitta rätt ställning.Det kan kännas en aning obekvämt för mig,speciellt om jag ligger ner.Men nu är det inte långt kvar tills du kommer ut!!! =)
Håller på och planerar vad vi ska ha för saker som tex skötbord,barnvagn,spjälsäng mm.Jag börjar känna mig lite stressad med tanke på att krabaten kan ju komma lite tidigare också,eller senare! Men när jag blir frisk ska vi åka och shoppa allt vi behöver.

Nu kommer Martin och jag är HUNGRIG! ;)

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback