Fyndat!

På förmiddagen for vi till fyndlagret och skulle kolla om det fanns något skötbord där,ja det fanns det och det kostade bara 200 kr.Det var ju ett bra fynd! Ska lägga ut bild på det.
Om vi inte skulle hitta något där hade vi bestämt oss för ett skötbord som finns på IKEA för 1.195 kr.
Så här ser det ut på IKEA.

Sedan åkte vi till Mamma Mia´s babyshop och kollade på vagn,var en vagn som jag skulle kunna tänka mig men vi måste fundera.Alla verkar köpa nya saker hela tiden,det är ju dyrt med ny vagn.Jag tycker att man kan köpa begagnat med,för hur mycket är vissa saker använda då? Vi får se hur vi gör.

Halsbrännan har kommit tillbaka,fasiken också!

Är hungrig så ska börja med maten,idag blir det makaroner med stekt fläsk och falukorv.Gott! =)

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Heléne Sundling

Du din jävel, du har smittat mig! :(

2009-01-10 @ 17:46:41
URL: http://helenesundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback