Fredag!!

Här sitter man nyduschad,ska gå och göra mig iordning snart för jag ska på besiktning kl.11:13.Man får ju hålla tummarna på att den går igenom för annars blir Martin less kan jag tänka mig,och även jag!

Sedan drar jag vidare mot birsta tror jag.

Fan vad less jag blev inatt,fötterna måste ha varit svullna och dom kliade precis som att jag haft tusen myggbett på samma gång på varje fot!Jag kunde inte låta bli att klia så jag väntade mig såriga fötter nu på morgonen men serru det hade jag inte som tur var!! Imorgon är det 5 veckor kvar till beräknat förlossningsdatum,inte så långt kvar.Men tänk om bebben vill komma typ två veckor tidigare?! Tror att jag borde ta det lugnare nu när det gäller jobb mm.Måste ju förbereda mig för förlossningen.

På måndag ska jag skriva på papper med min chef,sen är jag fast anställd inom kommun! =) Skönt som attan.
Känns ju skönt att veta att man har något att komma tillbaka till när man har varit mammaledig,men jag får nog räkna med att det inte blir något jobb i min grupp utan det kan bli inöver stan eller kanske matfors.

Ikväll blir det jobb,med mammsen faktiskt.Var ett bra tag sen vi jobbade tillsammans på kvällen nu.Det ska nog gå bra det. =)

Nä man kanske ska ta och göra sig iordning för stadsbesöket.

Oj vad det sparkar i magen!! =)

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback