Duktig!

Efter en hel dag på jobbet och sedan äta mat gick Martin direkt ut till garaget och fortsatte med min bil.Duktig och snäll pojkvän man har alltså!Imorgon måste vi lämna in den på en verkstad,handbromsen är svår att laga.Den sista denna månad är det besiktning men den kommer vara klar tills dess.

Jag har också jobbat idag,men fick sluta lite tidigare och det var najs kan jag lova.Nu är jag ledig i några dagar och det behöver jag verkligen.Måste få lite ordning på allt hemma,få ut kartonger till förrådet mm.

Har bestämt att imorgon så ska vi köpa hem ostkrokar och cola,har varit sugen på det i några dagar nu! =)

Men nu har jag inte så mycket mer att skriva...

Bye bye


Kommentarer
Postat av: M

Det är gott med ostbågar det tycker även Micke och det känner du nog till,ha ha ha!

Skönt att vara ledig nu hela helgen? Ta det bara lugnt nu och koppla av riktigt.

2009-01-23 @ 18:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback