Alldeles strax...

så ska vi fara in till bergsåker och hämta spjälsängen och blir även bjudna på mat.Blir bra det för idag är man ju lite trött,var uppe till ganska sent igår.Kollade på en film,var ute med Lippe typ vid 01.00 tiden.Det är skönt att vara ute och gå då tycker jag i det tysta och lugna.Fast det är det ju alltid annars med,måste vara den lugnaste gatan i forsa iaf.Perfekt att bo här när man har barn.

Min bil är fixad nu!!! Ska hämta den efter vi varit i stan! Härligt!!! =)

Hittade lite barnkläder igår,fast inte så mycket som jag trodde det skulle bli men det duger så bra så.Ska ju även handla mycket nytt med.Längtar tills på tisdag!!

På Tradera så är det någon som säljer gamla kaffekoppar från 50-talet,precis sådana koppar har jag och lika många.Just nu ligger budet på 999 kr.Typ 4 timmar kvar innan auktionen går ut.Ska tamejfan lägga ut mina jag med någon dag!!! =)

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback