44 dagar.

Tänk att det bara är 44 dagar kvar till det beräknade förlossningsdatumet! Det har gått så fort tycker jag,kanske inte dom första tre månaderna när jag mådde illa och spydde upp allt jag åt men annars har det gått fort. =)

Idag är jag trött,jobbat hela dagen och när jag kom hem ställde jag mig och stekte tunnpannkakor med fläsk i.Dom blev så goda,speciellt med vispad grädde och sylt till.Jag tycker det är ganska kul att stå och steka pannkakor,speciellt när smeten är perfekt och jag är känd för mina pannkakor. (och drömmar)  ;-)

Älskar att skryta om mig själv gott folk,måste vara det bästa som finns! Hehe,nejdå men något är man ju bra på och min specialitet är att laga mat och baka.Mammas specialitet är ju att sopa och det är en jäkla tillgång om man kan det! Haha!

Jag undrar om man ska ta ner gardinerna här uppe...?

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha ha ha! Nu var du bra snäll va? Och jag vet ju att dina pannkisar är väldigt poppis hos vissa! Din mamma kan nog en massa annat också än att sopa,men hon är jäkligt bra på att sopa,ha ha ha!

2009-01-21 @ 21:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback