24 Januari

Tjena!

Dagen har bestått av en åktur till stan,var och handlade lite med familjen.Efter det åkte vi till Barnens Hus och kollade på hårdliftar till barnvagnar för det följde då inte med vår barnvagn.Men hittade en mjuklift som nästan var likadan som en hårdlift så den ska jag köpa när löningen kommer på tisdag.Det finns hur mycket prylar som helst som kan kan köpa till sin bebis,elektroniska vaggor mm.Skulle aldrig kunna köpa en sån vagga,vaggar hellre själver. =P

Har ätit gomat ikväll,hasselbackspotatis,stekt fläskkarré (som jag marinerat innan såklart) med bearnaisesås och en god sallad.Martin är så jäkla duktig på att steka och grilla kött,blir så himla mört och gott,jag bara njuter när jag äter det!

Nu sitter jag här nere hos mamma och pappa och ska gå upp till skrubben och plocka fram barnkläder.Ska bli spännande och se vad som finns.Det finns nog en hel del kan jag lova! =)

Sedan ska jag fara hem och käka lite ostkrokar och chips! Det är ju trots allt lördag.

Bye bye




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback